Google
 

25 January 2012

kemana menghilang

salam semua , lama jugak aku tak jengok kat blog tercinta ni..atas dorongan kesibukan masa dan anak anak ...wahhh...sibuk apekebendanyalah sangat kan ..siap ada anak anak lagi..

ye...aku dah tambahkan lagi sorang ahli keluarga fadiela ni ...sebab tu dah lama tak stori mori lagi kat sini...salah satu sebabnya ialah tersangatlah malas nak onkan lappy ni...mahupun kat opis lagilah aku malas nak bukak...sebenarnya aku dah selamat melahirkan anak kedua pada 29 oktober 2011 yang lepas....seorang adik lelaki kepada kakak puteri ...

nak susun ayat pun rasa cam janggal dah skang ni...yelah dah lama tak menulis kan...skang ni nak mula pelan pelan rajinkan diri mengadap blog kecintaan hati aku ni ...



cukuplah kot kisah pendek aku sebagai come back aku kat sini..dan aku sertakan gambar anak teruna yang sekarang dah masuk dua bulan lebih ni...terasa cam skema je ayat ...hahaha...


ni masa cukur jambul 25 disember 2011 yang lepas...ok la nanti kita stori stori lagi ye...babai.....




1 comment:

|| NaFiRaa || said...

lahaiiii.. dah tambah bb rupernye.. patutlah diam jek..

tahniah k~