Google
 

20 October 2011

ingin seperti dulu

salam semua...dah lama aku tak kesini ye...dah dekat stengah tahun baru nak muncul, baik habiskan setahun terus..hihi...aku tak kemana pun ....blog hari hari bukak sebab nak intip umah korang sume...cume aku dah tak larat nak berblog kat umah sendiri je...mood hilang gitu aje...

nanti senang senang aku gebang kat sini ye...banyak tul stori aku simpan tapi ada satu ni yang paling palinggggg tak sabar nak syer....


tunggu ye kawan kawan sume.....rindu korang sangat sangat...

2 comments:

|| NaFiRaa || said...

Ya Ampunnnn... lama nye x dengar citer.. jom ar aktif kembali.. rindu nak dgr citer pasal puteri..

mama qistina said...

nafira:lama kan tulah ...nak aktif gak tapi tetap terhad jugak...kita pun rajin intai umah awak tu...hihihi....