Google
 

22 June 2010

tertidur....

lepas balik dari kerja aku terus mandi siapkan anak .bila anak dah siap lega sikit sebab aku boleh lah lepak lepak buat benda lain tapi apa yang terjadi ialah aku telah tertidor dan tak sedar kan diri sampailah ke pukul 10.30 malam eh laki aku dah makan ke belum anak aku jadi apa pergi mana.Ha tulah tido senja senja ,laki aku apalagi terpaksalah memasak untuk dirinya sendiri memandangkan aku dah tak sedarkan diri.Kesian kat hubby aku bila kena masak sendiri nak makan ala takat goreng ikan ngan sayur apa sangatlah kan bang ,abang kan terer..... ayat nak membodek la ni....dan baby aku macammana.... dia pun dah selamat dalam bouncer dia hubby aku siap susukan dia lagik tentulah pakai susu formula takkan lah susu dia plakkan.....ha tulah penangan anak kecik apa pun hubby aku sanggup redah cuba kalau aku yang nak mengada -ngada ngan dia tunggulah kau kat situ ada aku kisah.......
apa pun abang lah yang terbaik untukku cuma tak terluah dengan kata-kata saja......

No comments: