Google
 

24 June 2010

tinggal berdua

semalam bila balik dari kerja hubby aku dah amikkan anak dari rumah pengasuh bila aku pergi dapur aku tengok nasi dah siap masak, baju dah siap angkat aku pun ok jelah takde lah pelik sangatkan.hubby aku tunggu aku duduk rehat jap main dengan baby ,sambil main main tu hubby cakap slow je kat aku malam ni kena outstation hahhhhhh apekerhall plak nak kemana ? JOHOR NGAN MELAKA alamak jauhnya tiba tiba je nak pegi malam ni pulak ,,aku pun emm oklah nak pergi takpelah pergi kerjakan bukannya pergi melancong .aku siapkan baju,toilerities sumer bagi makan kenyang kenyang biar dia gomoi anak cukup cukup ngan aku skali kena gomoi opppppssss terlebih sudah ...sampai jam pukul 12 tgh malam dia pun nak gerak dah dia bajet boleh sampai sana terus bawak turun barang jer senang .dia tak nak buat kerja lambat kan kena pergi dua tempat. dan tinggal aku berdua ngan puteri emmm syahdunyaaaa.

No comments: