Google
 

06 June 2012

anak dara saya skarang


dah nama pun kalau ada anak pompuan ,ciri ciri pompuan tu memang tak lari kemana ,makin besar makin pandai dia siapkan diri sendiri..


belajar buat pis yang tak jadi ...

anak aku yang pompuan ni aku pangei puteri je...tapi ya hampun perangai pun dah ngalahkan sang puteri je lagaknya...
kalau kena marah ngan aku cepat cepat ngadu kat babah dia sambil tunjuk tangan kat aku supaya bila dia buat gitu, baba dia akan marah dan pukul aku balik...baru puas hati dia..tapi kena tengok lah kalau kena gaya aku biarkan je dia menang tapi kalau cam taim dia gigit adik dia pas tu bila aku  marah dia suh baba dia pukul aku ..yang tu aku takkan biarkanlah ,
aku siap pesan kat baba jangan marah aku kalau dia tengah buat salah ...nanti dia tak tahu yang itu kesalahan dia...



 ni baru betul betul pis ...tapi yang belah kiri tu cam nak bagi penampar pulak...

kadang kadang saja je aku usik dia pas tu bila suami buat buat pukul aku ....aku nangis cemana dia nangis..(budak ni kalau nangis stok meraung takde kesian kat mama dia langsung )terus tercengang cengang dia.hahah...

*dasar mak dia yang memang suka nyakat anak bila anak tengah dok diam ....

5 comments:

|| NaFiRaa || said...

alahaiii.. dah besar dah anak dara iela neh.. lama betol tak tengok puteri..:)

mama qistina said...

Makin besar makin banyak ragamnya zura

IntaNBerliaN said...

comel.. :-)

mcm alisha pulak.. kalu abah dia berlakon pukul2 sy.. dia pun tumpang menangis sekali.. ahhahha

IntaNBerliaN said...

singgah bls jejak...

izz iizza said...

comel jer dia..:)