Google
 

23 July 2012

kisah baby mizan


sekejap je hujung bulan ni mizan dah masuk sembilan bulan 
tapi budak tecit ni masih lagi heret tangan untuk terus bergerak dari satu tempat ke satu tempat..

dia tak merangkak lagi  mungkin mizan tak berani kot nak merangkak..gayat ke can...
 (aku pangei can je)

kalo berhenti satu tempat, dia benti dulu pastu angkat bontot tinggi tinggi tapi tak nak maju depan..hahaha..berenti je kat situ...

tapi....bila dah bosan gitu dia cuba nak angkat badan pulak ....

dia boleh angkat badan sebelah dan cuba cuba nak duduk ...ohhh..can ni melangkau rupanya...
kalo dia boleh pegang sesuatu contoh macam rak pinggan mangkuk ..nanti dia akan cuba nak berdiri tapi tak berjaya lagi... tak pe lah biarkan je janji dia tak melalak sudah ...senang aku nak buat keje nanti....

mama tak kisah can cepat ke lambat ke..yang penting anak mama sihat untuk terus membesar ..yeyyy..(tetiba)

7 comments:

|| NaFiRaa || said...

alahaiii.. dah besor dah mican.. lepas nih dapat kaki.. tau lah mama dia.. tak cukup tenaga nak kejar.. hehehe

iela said...

itu la zura ,tak de kaki pun payah nak jengok dua orang ni...tak reti dok diam ..

izan mama mia said...

hehe..dh nak merangkak yer...biar lambat asal selamat..

Sop said...

perkembangan anak berbeza2
biasa kalau laki lebih lambat bernading bayi pompuan,,
anak sop, setahun baru boleh berjalan...

IntaNBerliaN said...

ooo nak skip yer can... merangkak tu lambat sgt ek.. hihii

iela said...

sop : ye ke..emm rasanya ada gak yang cakap gitu..lelaki lebih lambat dari yang pompuan..

ina: haha...tak nak merangkak sakit lutut la antie..nak jalan terus...

Belajar SEO said...

Nice, Thanks :D