Google
 

01 March 2011

aaron dennis returning one

ini adalah kisah berkenaan dengan party befday anak kawan aku ...majlis pada ari sabtu baru baru ni...orang bagi kad jemputan jadi kita harus terjah menterjah okeh...majlis kat tepi pool umah beliau ...terasa macam pegi party anak owang kaya plak...siap buat tepi pool ek...majlis simple je..tapi tetap best sebab ada badut yang membuat puteri takut lalu taknak bergambar dengan badut...dan ahli silap mata yang pandai buat silap mata....




masa orang silap mata buat show aku yang teruja tepuk tepuk tangan mengalahkan bebudak yang duduk kat baris hadapan ...apakah???...iyalah aku tau ...aku tak pernah pegi majlis befday mana mana...yang ada pun cuma masa aku umur seploh tahun dulu ...tu pun mak aku yang buatkan surprise party untuk aku...biarpun party aku masa tu hanyalah di rumah saja dan tak ada hadiah yang istimewa dari sesiapa tapi aku tetap bersyukur sebab mak aku sudi nak buat party untuk aku ...kecik kecik pun janji ado ...




sampai skang dok terkenang kenang indahnya hari jadi ku ...tak ada tema tema ..nak miki ke minimos ke...pakai baju pun baju raya yang sudah je...janji ada ropol ropol tu dah di kira cunlah sangat....mekap takyah over, pakai baby powder ngan lipstik dah cukup ..ternganga mulut aku dibuatnya....pas tu mak aku jemputlah kengkawan dia ,kata ada makan makan sikit ...




yang paling best bila taim nak tiup lilin ...mana bebudak yang datang tu ...adalah kawan kawan aku gak...bangga tak hengat bila sume dok kerumun nak tengok kek aku cantik ke tak ...alah kek span yang ada krim tu...masa zaman budak budak ,kek tu adalah sangat spesel tau ...bukan senang nak dapat makan kek camtu...memang aku belagak gila taim tu...kalau boleh kek tu aku sorang je yang makan....orang lain takleh usik...nanti krim dia rosak...hehehe....cuba skang ,petik jari je...giant pun leh dapat dah...beli kek SR lagik ....




masa tu terasa diri dah femes sangat sebab sume nak tengok aku tiup lilin dan nak tangkap gambar buat kenangan ...pepun terima kasih mama ngan abah sebab bersusah payah untuk menggembirakan anak anaknya...
(opsss cite tak de kaitan ngan gambar pulak...tetiba buat cite tentang diri sendiri....haha..)


happy birtday aaron nathaniel dennis ...be a gud boy k...


habis sudah stori pasal hari lahir aku yang indah ...kita patah balik kat tajuk tadi.....kami bertolak dari umah kul lapan camtu sebab dekat je sentul ngan batu caves jadi tak yah buru buruan ....waduhhh...sampai sana je terus makan sampai sengkak, pas tu kutip belon untuk puteri ngan paket gula gula sebab aku yang sebok nak bawak balik...pastu cit cat ngan sesape yang aku penah jumpa ...tak kenal pun tak pe ,...kita sekarang berada di sebuah 'party' jadi harus kenal mengenali ....ye tak?? pas tu tengok magic show ...dan  habis kul seblas lebih ,...balik umah la....kita tidooooooooooo....



bukti puteri takut dengan clown tu..nangis nangis takmo dok tepi clown....





 tema aku fink, tema tuan umah merah ...ko berani ke nak lawan tuan umah....hihihi....(aku tak de merah la maknanya tuh)....


















2 comments:

|| NaFiRaa || said...

memang sonok kalo di imbau kembali masa kecik2 kan~ walaupon dpt birthday party yg simple pon dh cukup bahagia..:)

iela said...

nafira:betul tu zura sekali seumur terkenang selamanya...