Google
 

23 March 2011

otak pun blur bila demam....

wah boleh pulak mentang mentangla dah lama tak hapdet ,nak masuk paswod pun boleh terrrrrlupa...nampak nau  bodo sangat   lama tak berhapdet ye....

semalam sakit badan ...selsema, sakit kepala ...balik keje je terus tumbang, kul lapan camtu dah kelaut aku...kul sepuluh bangun tanya kat asben, da bagi anak makan ke?da masak air panas anak ke? beres beb!! tak sangka tul laki mak prihatin sampai macam tu sekali...yelah tak sempat aku nak brief itu ini aku dah pengsan dulu...dah tu pepandai dialah nguruskan semua ye....

hah..malam ni ingat nak pengsan lagi ...tapi takut pulak bila dia kata, oklah... pengsanlah berapa lama  ko nak, nanti senang aku nak carikan mak baru untuk puteri.... ha...mau mati keras  terus aku ....jadi lebih baik aku gagahkan diri buat keje cepat cepat....supaya dia takde can nak cari mak baru untuk anak aku....

wah senang tul nak cari alasan ye nak cari mak baru...haha...tu aku saja  reka je....takkanlah bila bini sakit sikit takleh nak tolong tolong kan....janganlah begitu ye wahai sang suami...kita kan dah bersumpah nak sehidup semati...sayanggggg takmo tipu tipu tipu aku lagi.....



2 comments:

|| NaFiRaa || said...

hehehehe.. suami isteri kena lah saling tolong menolongkan.. janganlah isteri x sihat jadik alasan plak.. mmg nak kena potong lah tuh..muahahaha

mama qistina said...

kahkahkah...potong lagik ..ganas betul..tulah kalau asyik cari alasan je susahlah nak bermalas malasan ye....