Google
 

15 March 2011

rindu kat blog...ngan korang sekali.....

wah dah lama tak menaip kat sini ...sorilah kengkawan yang mana aku tak sempat nak terjah ,nak melawat rumah korang tu..jangan la korang kecik ati ye.. sebab aku skang sangat sibuk ngan urusan kat tempat keje...

biasalah penggunaan komputer adalah sangat terhad ...kualiti kerja sangatlah pentingnya....aduhhhh..ni pun sempat nak taip curi curi ...yang lain belum tentu boleh lagi ...nak bw ...nanti jelah...rindu nak drop komen kat sume...

nanti kalau aku ada masa aku ejas kasi clear sume....pegi umah korang macam dulu dulu ....yang singgah sini asyik tengok tajuk yang sama je sebelum ni ha ,hari ni sudah kasik tukar ....okeh.....nak cabut dulu sebelum big big bos datang terjah aku pulak ....byeeeeeeeeeeeee...

3 comments:

bonda dadif aka akish said...

aha...selamt menjada pekerja yg gemilang..lagi terbilang...

ekekekekke..

=)

Kak Imun said...

Selamat bertugas, mama qistina.....:D

|| NaFiRaa || said...

hehehe.. tak pe.. buat keje dulu ek.. nanti de masa baru jenjalan..:)