Google
 

12 November 2010

hari ni hari jadi aku



hari ni hari jadi aku ye...apa yang aku harapkan dihari jadi aku ni..owhhh takde apalah sangat..cuma nak mengingati diri ini yang semakin hari aku dah semakin tua dewasa....auwww tak ngaku dah tua....

untuk cik suami yang awal awal ucapkan hepi besday ...terima kasih kerana sentiasa mengingati hari bersejarah ini..semoga tahun tahun yang akan datang pun tetap tak lupa ye....

apa yang aku harapkan...tak ada apapun hanyalah sekadar seketul berlian sebesar ibu jari... mengingati diri ini yang aku masih mampu untuk meneruskan hidup hari demi hari....dengan adanya suami yang tercinta dan sikecil puteri..aku tak perlukan apa apapun yang istimewa kerana mereka adalah terlalu istimewa untuk ku...





*ada ke yang  nak bagi hadiah pas ni....pelempang nak?...

12 comments:

Nur said...

Happy birthday mama qistina!
Semoga dirahmati Allah..., amin..

cik puan akish said...

epi bday mama qistina!!!!semuge pnjg umor..murah rezeki:)

iela said...

yati:terima kasih yati...amin...

iela said...

cik puan akish:harap-harap gitulah ye....

sYaza said...

hepi bday akak..hehehe =) smoge hepi slalu..

iela said...

syaza:terima kasih adik ye..

Miss Bluepinkiey said...

hepi bufday..nanti ade la hadiah tu...:D

|| NaFiRaa || said...

happy birthday my friends~
moga semua impian kamu akan tercapai..amin~

iela said...

love is life:emm biarlah rahsia...auwwww gewdiksss...

iela said...

nafira:terima kasih ingatan dari seorang kawan sangat berharga...

Notami said...

oo..smalam bufday mama qistina ye!
hepi belated bufday! =)

iela said...

notami:hehe tanx ye notami...