Google
 

21 November 2010

LIRIK LAGU SELAGI ADA RINDU - PAK LONG

semalam dengar lagu ni masa naik kete nak ke kuala berang,terengganu...rasa macam layan sangat... dulu dengar gak tapi tak berapa pasti apa lirik dia...bila dapat dengar habis terus terpikat...mmm macam syahdu je bila dengar lagu ni...kat sini ada lirik je lah tak ada vidio ekk..

Selagi Ada Bulan Mentari
Selagi Ada Berkasihani                                            
Selagi Ada Bulan Dan Bintang
Selagi Ada Berkasih Sayang
Selagi Ada Ombak Dan Laut
Selagi Hatiku Terpaut
Selagi Ada Turunnya Hujan
Selagi Ada Rahmat Tuhan
Selagi Ada Langit Dan Bumi
Selagi Cintaku Bersemi
*co
Selagi Ada Waktu
Selagi Ada Rindu
Biar Beribu Batu
Ingin Aku Bertemu
Oh Kasih (Oh Kasih)
Damailah (Damailah)
Engkau Disana
Ku Berdoa (Ku Berdoa)
Pada Tuhan (Pada Tuhan)
Agar Kau Bahagia


Lagu: Pak Long
Lirik: Pak Long

2 comments:

|| NaFiRaa || said...

Pak Long??? yang mana satu ek??? memang suka dengan lagu nih.. tapi x pernah tahu pon sape yang nyanyi..

Bee @ honeyvsbee said...

entah dari mana asal paklong tu kann? tetiba keluar lagu terus meletop