Google
 

07 November 2010

selamat tinggal sayang

 sedihnya nak bagitau kat korang....yang kesayangan aku akan pergi jauh dari hidup ini...paling tak dapat dilupakan adalah kenangan indah sewaktu bersama dulu... bersama sama kami berdua meluah perasaan ...mandi bersama  berdua di bilik air.... apa yang kurang dan lebihnya hanya dia yang tahu...begitu juga aku...apa yang kurang dan lebihnya dia  aku yang tahu...senang nya hidup aku bila dia selalu disisi menyenangkan hari hari ku....tapi apakan daya jodoh kita tak panjang....kini kau terpaksa ku tinggalkan ....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

ohhh...mesin basuh...

mesin tu bukan aku tak cuci ye...memang orang dah bagi gitu ...barang lama gitulah bekulat je...

inilah rupanya mesin basuh aku yang aku nak buang tu...cemana dia tak tengok aku masa mandi dah dia pun dok sekali dalam bilik air  tu...auwwww...malu ke? macam lah mesin tu ada jantinanya.... mesin ni abang ipar aku yang bagi ...dah setahun lebih ngan aku....banyak berjasa bila taim aku peknen dulu taklah aku susah nak menyental baju atas lantai ...kalau tak terberanak aku kat dalam bilik air tu....biasalah orang sekarang kan sume nak mudah je ....akulah tu....auwww...mesin ni rosak sebab overload...haha tu aku punya keje menjahanamkan mesin ni...tak reti letak baju sikit-sikit nak letak sampai terkeluar seme isi perut kat dalam tu...sekarang tengok apa dah jadi ...rosak dah...

tapi jangan risau ...sekarang dah ada pengganti yang baru ...lebih gagah ...lebih kuat...dan lebih solid dari yang dulu ....duduk jugak kat tempat yang sama...tapi kali ni aku kenalah lebih menyayanginya lebih dari dulu ....kalau rosak lagi takut takde orang nak sponsor pulak hooo....dan inilah pengganti yang dulu ....



2 comments:

|| NaFiRaa || said...

hehehehe... x de mesin basuh memang susah bagi suri rumah.. tak lalu nak menyental pakai tangan kan~ seb baik terus ade pengganti~ hehehe

mama qistina said...

hahaha...nasib badan zura...tak kisahlah siapa penggantinya yang penting dia mesti kuat...ecece...