Google
 

05 November 2010

kemana menghilang????

hai geng ...dah lama tak dengar entri baru aku...tak rindu ke... aku kemana?? alah macam biasalah kes takdak line ni dah seminggu asyik tak de line bila kol kat tm dorang bagitau kat sentul ni ada kerja baik pulih apa ntah...tu yang tak leh nak beblog ni....

habis sume idea aku hilang gara gara takleh online ni...sebab malas nak layan loading yang berjam jam tu sebab line lembab nak mampsssssss....lagi baik toksah bukak senang hati...lagi satu nak gitau pasal template baru untuk blog aku tu cantekkk takkkk??? auwwwww malunya...

dalam line yang lembap ni... sempat lagi aku tukar template aku ...tu pun ambik masa dua tiga hari gak tuh...bukan sebab aku tak pandai ejas tapi sebab line.....ohhhh salahkan line je...padan muka line....sapa suruh tak nak gang ngan aku....hah camana template tu ok tak ....sebab tak nampak serabut cam dulu kan....ke sekarang punya lagi serabut...

oklah, tu je untuk sekarang ...sebab line dah kembali normal jadi aku akan kembali normal jugak cam biasa...kalau tak meroyan aku kat sini....tak leh hupdate blog ni....

2 comments:

|| NaFiRaa || said...

patutlah lama x update blog.. memang hangin kalo bukak blog tenet slow cam siput.. rasa nak baling2 jek lappy kan~

tample kali nih makin cantek~ lepas nih boleh lah kembali aktif berblog~

iela said...

betul lah zura...kalau sehari takpe ni seminggu...ntah apa yang jem kat line dorang tu...setakat ni pueh ati dengan template ni cantek kan...kikikik....