Google
 

28 October 2010

mayat berlipat dalam beg

tadi jengok kat sini pas tu terbaca pulak pasal kes ni....manusia semakin kejam...tak tahu nak menilai yang mana baik yang mana buruk...sampai sanggup membunuh...geram tak usah cakaplah pada mereka yang sanggup buat macam ni....hisssshhhhh........gerammmm sangat ...nak tahu berita lanjut baca kat sini 



mayat gadis remaja dalam beg hitam



lagi gambar yang jelas nampak tubuh mangsa....


info credit to azura n metro

4 comments:

|| NaFiRaa || said...

sekarang nih jenayah berlaku kat mana2.. sampai tak terpikir di otak pon ade jugak jadik.. mintak di jauhkan dari kita semua..amin~

mama qistina said...

nafira:betul tu zura..jenayah ada dimana mana

Eye_nee said...

Semoga Allah lindungi anak2 kita..anak siapa lah ni...Semoga Mak Ayah dia tabah...Si Pelaku jgn sangka kamu boleh terlepas...

mama qistina said...

eye_nee:takutkan bila kes ni asyik melibatkan anak kecil...semoga keluarga mereka sentiasa kuat menerima dugaan ini amin....