Google
 

07 October 2010

sekejap je....

  • owhh kawan-kawan saya telah mencuri masa untuk kesini....

  • saya ada banyak keje...

  • saya kena antar prog report ke MBF...

  • kalau ada masa nanti kita ke sini lagi ye....

  • saya sangat sibuk ari ni....

  • cau cin cau......semoga anda gembira walaupun tanpa ku disisi...hahaha..

5 comments:

|| NaFiRaa || said...

selamat bekerja~

mama qistina said...

YESSSSZAAAAA....TANK U ZURA....

EiJa ZaQuaN said...

hehehee..me pun sgt2 sibuk minggu ni..ptg2 ni smpat la curik2 bw..hehhee..mlm dh x bleh online..xde lappy :(

mama qistina said...

SAMALAH KITA EIJA...BILALAH NAK DAPAT LAPPY SEDIRI NI EKK...

MamaYatie said...

tu la nasib kita yg belum berlappy ni kan..time free sket jer br leh on9..tp kalo ada lappy pun kat umah saya blum ada broadband sesuai..almaklum..tmpt jin tendang..huhu