Google
 

12 October 2010

3 dara pingitan


ha.. kalau nak tahu tulah tiga dara pingitan tu...yang kat atas tu...yang paling kiri kenai ke? anak aku si puteri,yang tengah tu sakinah yang ujung nama apa ntah lupa lak...meke ni sebenarnya sepupu yer..anak aku ngan yang ujung beza lam dua ari je yang tengah tu skang dah masuk lapan bulan...kira tahun sama la....

alkisahnya gambar ni diambil waktu kami nak bertolak ke kedah waktu raya ari tu...ntah sape punya idea suh letak anak kat atas lantai untuk tangkap gambar ...jadi, terjadilah gambar ni...haha kelakar tengok anak aku nangis kat situ ...korang bayangkanlah ..bila dah letak anak kat situ ...sume orang berdiri keliling dorang... tu yang muka memasing macam panik je...yang tengah tu sikit lagi nak parking atas perut anak aku sib baik mak dia sempat tahan ..haha...

2 comments:

|| NaFiRaa || said...

ololo.. comelnye.. sebaya plak tu~

mama qistina said...

nafira:tulah nanti membesar bersama pulak