Google
 

14 October 2010

sekali jumpa.....

anda pernah ada sahabat ..pernah ada kawan rapat...tak berapa nak rapat.....atau musuh..hehehe...ohhh..aku ada gak member camni...mula-mula tu kita rapat sangat sampai leh syer-syer barang,tukar tukar baju,nak cemolot pun leh ar.....last last jadi musuh ketat .....kenkadang tu disebabkan orang ketiga..kenkadang juga sebab dah lost contact...ada ke yang berebut pakwe sampai sanggup tinggalkan sahabatnya itu....

ok ni berbalik pada kisah aku tadi...pada rabu yang lepas aku dapat jemputan dari kawan lama ...jemputan ari jadi anak dia....kitaorang ni berjumpa masa sama sama jadi kasher kat the mall dulu....masa tu aku muda dan masih bujang lagik...auwwww...dulu dia supervisor aku ...dia dulu ada geng dorang sendiri...jadi aku sebagai orang baru ni terasa macam tersisih pulak...jadi aku pun pegilah dekat dorang ni dan cuba nak jadi kawan dorang ...tapi tak sangka pulak boleh jadi bespren sampai sekarang....

walaupun sekarang ni sume dah hilang ntah kemana yang ada cuma aku ngan kakak ni saja...sekali bila berjumpa memasing dah ada anak...sebelum ni pun harap sms je bila nak tahu perkembangan memasing....

sebelum kuar umah harus bergaya dulu...anak aku skang ni tak reti dok diam asyik memusing je keje dia....



bajet nak amik gambar berdua last last terselit pulak yang kecik tu...



inilah dia kakak tu..nama dia kak mala...jahat tak aku tarik tuan umah bergambar...tapi kak mala sporting walaupun dia takmo tapi terpaksa jugak sebab dipaksa oleh aku....


yang kiri tulah besday boy tu....yang ke 4....sebelah tu adik dia ...

sebelum nak pegi umah kak mala aku singgah sunway piramid dulu sebab nak carikan adiah untuk dak kecik ni...sebenarnya simpang masuk umah dia betul betul depan sunway piramid....aku bajet tererlah sebab pernah datang umah dia dulu...rupanya boleh sesat pulak ..tak sangka skang dah ada memacam kat situ...betullah lama tak pegi sampai naik jakun aku dibuatnya......


4 comments:

|| NaFiRaa || said...

pergi beraya lah nih~ sonok kan jumpe kawan2 lama~

iela said...

kiranya macamtulah pegi beraya ngan sambut besday sekali haha...

MUMMYAR said...

bestnya dpt jmpa kawan lama kan....mmg kadang2 sahabat yg bnyk makan sahabat nya sendiri....so hati2 pilih sahabat...

iela said...

mummyar: thanks mummy saya ingat pesan mummy tu...