Google
 

12 October 2010

petua hilangkan kelemumur

auwwwww...anda ada kelemumur...eh, tak aku yang ada...tapi takdelah sampai berkerak gitu....jadi aku sediakan sedikit petua untuk korang cuba...ni untuk kelemumur yang tak serius dan sekaligus dapat mencuci kulit kepala anda sehingga bersih....


petua yang pertama : sediakan beberapa biji limau nipis atau limau purut ,potong dan perahkan kat atas kepala ...senang kan ...pas dah habis satu kepala penuh ngan air limau tu.... biar air limau tu menyerap masuk kat kulit kepala pas tu baru cuci...
dulu rajin gak buat cam ni...buat seminggu sekali je...kalau tak nak kulit kepala tu terhakis ye......


yang kedua : silalah gunakan syampu yang sesuai dengan kulit kepala dan rambut anda...dan dapatkan khidmat pakar yang bertauliah .....haha.... tu je...tak berhemah langsung....






*gambar model adalah tidak berbayar.... selingan sikit ...dak kecik ni skang pantang letak, laju je dia merayap...dah macam anak penyu nak kelaut...pas tu kalau angkat montot nak ayun badan kedepan boleh sampai tertonggeng gitu...nasib tak pecah mulut ......memang kena pantau selalu dia ni.....

2 comments:

|| NaFiRaa || said...

dah pandai merayap dah~ mmg slalu kena ade dekat ngan dia lah tu.. jap lagi.. semua bende masuk mulut..

mama qistina said...

nafira:yelahkan... dahlah skang ni bermacam kes je yang kita dengar...nak lepas anak sensorang pun risau jek....