Google
 

15 November 2010

jom balik kampung

malam ni aku ngan family nak balik kampung ...kali ni balik belah ganu sebab tahun sudah dah balik raya di kedah...emmm sistem mesti adil dan saksama kkkk....kali ni balik sebab nak buat kenduri kekah untuk baby puteri aku...mungkin akan dibotakkan untuk kali ke dua selepas botak pertama kali di kedah ari tu...

masa cukur jambul kat kedah ari aku tengah pantang lagi baru yang ke 30 ++ hari .....tak ingat dah...dahlah tengah pantang...nak buat kerja lebih pun tak larat sangat..pas tu kamera jaman jopun lak...klip klap je bunyik nye jadi aku malas nak scan masuk kesini ...

nantilah bila aku ada laptop sendiri aku scan sume gambo yang aku ada waktu jaman jopun dulu...hahaha ...maleh nak scan kat opis ni...kang ada yang nyibuk lebih.....oklah geng jangan lupa doakan aku ngan sekeluarga selamat dalam perjalanan ondeway ke kampung ye....nanti kalau ada citer kita sambung minggu depan sajo......byeeeeeeeeeeeeeeeeee.........

3 comments:

abah_izz said...

samalah..nak balik kg gak.. bukan ke ganu..tapi dari ganu, slmt hari raya korban

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Salam, BSB pun balik kg gak bukan ganu tapi kedah.

mama qistina said...

abah _izz:semoga selamat dalam perjalanan nanti ye...

BSB : BSB pun sama tau ...selamat balik kampung...