Google
 

20 February 2011

letih ooo




bila dah penat muka harus bertukar jadi begini ....moncong ....



ari ni hapdet sikit dulu sebab ai penat ...penat ,kenapa ? nanti cite ok ...skang tengah sakit tekak tapi nak hapdet blog tak guna tekak pun kan ...ok ok otak penat ...leh terima tak sebab mata mengantuk .pas tu nak pikir keje yang perlu dihadapkan dulu ...

pas tu sakit badan sampai nak runtuh bahu ...salah satu alasan yang kukuh sebab nak menaip kena guna kekuatan jari dan bahu yang menampung lengan  agar dpat menaip dengan laju ...

cite banyak tak guna sebab aku pun tak tahu dah nak membebel apa ni ...jadi nantikan entri yang lain saja...babai...


*sebenarnya malas sebab ari ni isnin kan...kan ...kan...

6 comments:

|| NaFiRaa || said...

zura pon x de mood nak buat keje hari ni... monday blues~ kikiki

Cik Sue said...

Salam Eila...
Btol...btol..btol always bad monday..uhuhuh,

mama qistina said...

nafira:malas kan...huishhh ..pepagi nak bangun ingatkan cuti lagik rupanya dah lewat nak gi keje...

mama qistina said...

cik sue:yelah penat berjalan pas tu kalut malas nak pi keje....

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

As salam, pegi cuti2 malaysia ker?

mama qistina said...

BSB:biasalah nama pun hujung minggu ...jadi berhujung minggu sajalah...planning suka suka orang kata....hihihih...