Google
 

06 September 2010

gempak ni...


wah merata aku pegi BW ari nih boleh dikatakan semua ada berita tentang berita di atas ....jutawan dah hilang nihh....hadoiii..dahlah nak raya ...mak mereka pulak hilang tanpa dikesan...aku rasa macam terkejut lepas dapat tahu tentang ni ....

tak payah cakap banyak sebab aku bukan polis atau tok moh... 

9 comments:

|| NaFiRaa || said...

haahkan~ tetiba jek hilang.. terkejut jugak dengar berita semalam..

mama qistina said...

lagi terkejut sebab dah nak raya nih...risau plak dengar kes camni...

pakcikLie said...

hilang masa perjalanan ke Banting...alahai kat raya nie la depa nak culik jutawan nie..kesian plak.

mama qistina said...

pak cik lie: tu lah dorang ni tak reti langsung nak bertimbang rasa..

noie said...

harap dia akan ok.. takut le bila dengar citer2 mcm ni.. manusia sekarang ni dah makin hilang pertimbangan diri.. seram siot...

mama qistina said...

Noie:tulah tak tahu sekarang ni dah semakin berubah...

HaNTwO said...

ilang g shopping kot kat london.. ;p

mama qistina said...

Hantwo:ishhh ko nikan ...buat lawak pulok ...ilang tanpa dikesan tuh...

alya said...

al fatihah untuk arwah sosilawati n 3 org yg bersama dia........ kesian family derang.... kehilangan org tersayang di saat umat islam meraikan ketibaan syawal....