Google
 

27 September 2010

tenet yang jeles

jangan salahkan aku kenapa dah tak ada cerita kat blog ...salahkan tenet tuh....dia punya pasal lah aku tak leh nak hapdet kat sini ...mula-mula pasal nak loading gambar punyalah lembppppsss...itu aku yang tak reti kot....pas tu tenet pulak buat hal..... terus takde line ,pagi-pagi ada.....bila petang terus tak leh pakai langsung ....tadi baru call kat customer service....siasat-siasat kejap je dah boleh bukak pulak.... ehhhh nape nak kena tunggu kita buat report baru boleh on tenet ...termasuk yang ini ...ini kali kedua aku buat report pasal tenet ni...kenapa lah begitu susahnya nak on tenet ni....untuk mereka yang keluar masuk ke blog aku ni...jangan lah korang ingat aku dah takmo layan korang yerr....aku sayanggggggg korang tapi nak buat camno.....tenet yang jeles sangat......hehehe.....

4 comments:

|| NaFiRaa || said...

mmg hangin kan kalo tenet problem..potong mood jek!!

MUMMYAR said...

mmg sakit ati kan...bila tetiba tenet prom lak...leh sakit jiwa jadinya....hehhe

mama qistina said...

nafira: yela...kalau hilang terus tak pe ni dia main cak cilut plak....

mummyar:bukan sakit jiwa je ....meroyan...naik antu ahhh sumelah diatas tu....

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

berukband saya pun selalu cemburu...slow macam siput