Google
 

10 September 2010

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI









ucapan selamat hari raya ini ditujukan kepada semua yang menyambut hari raya aidilfitri ...semoga korang bertambah ceria dan sentiasa mengupdate blog tanpa jemu ..(ada kaitan ke)....

dihari raya yang mulia ini aku @iela@mama qistina ingin memohon ampun kepada kamu semua sekiranya aku ada terkasar bahasa atau aku telah mengguris dan menyakiti hati kamu semua tanpa aku sedari.....harap kamu pun sudilah kiranya memaafkan aku insan yang serba kekurangan ini....

semoga dihari raya ini jangan ada yang terlupa untuk bangun awal bagi meraikan hari yang mulia ini...mana tahu sibuk shopping last minit sampai tak larat nak bangun pegi semayang raya pas tu nangis sebab sume orang dah kebulan ko baru nak ngadap minta ampun ....hehe ....

last sekali ucapan aku kepada yang dah ada kat kampung dan tak lama lagi nak berangkat pulang ke teratak masing-masing tu ....diharap agar kamu berhati-hati dijalan raya....jangan ingat jalan dah lengang ...kamu boleh bawak keta sesuka hati.....bahaya ada dimana-mana.....(wahhhh dah macam iklan plak)...


*taim salam nak mintak maap nanti ,mintak maap betul-betul tau ,jangan depan -depan nangis pas tu dok dua tiga minit gaduh balik...tak baekkkk....

No comments: