Google
 

24 January 2011

balik kampung sebab ada emergency call

salam sume...kepada member yang datang kesini terima kasih sebab sudi datang walaupun aku tak de ...dah lama tak jengok sini ...sebab ari rabu lepas asben dapat call dari kampung bagitau yang pak sedara dia dah meninggal dunia...jadi bila dah dapat call haruslah aku nyiapkan segala barang sepantas kilat ye...kami bertolak pukul satu ...arwah meninggal pukul satu gak...pukul lapan malam baru kami sampai ganu ...masa tu dorang baru nak kebumikan jenazah ...jadi sempat lah asben jengok arwah buat kali terakhir....mengikut dari apa yang dorang bagitau arwah meninggal sebab denggi ...dan asben aku pun turut terasa kehilangan sebab pak cik yang dia panggil ayah ngah ni pernah jaga dia masa kecik waktu arwah nenek dia nak pegi aji dulu....semoga roh beliau dicucuri rahmat dan di tempatkan di kalangan orang yang beriman amin......

3 comments:

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Tahziah dari BSB...Semoga roh arwah ditempatkan dikalangan org2 yg beriman.

|| NaFiRaa || said...

al-fatihah~ moga roh arwah di cucuri rahmat..

mama qistina said...

BSB:terima kasih sebab sudi mendoakan untuk arwah..


Nafira:terima kasih ye zura...