Google
 

06 January 2011

luahan perasaan hari jumaat...

hi  sume selamat tengahari...dah lama tak jengok blog sendiri rindu pulak...ni entry edisi suam suam kuku je saja nak kasik warmup dulu...nanti leh sambung citer...tak tahu nak mula yang mana sebab sepanjang cuti ada je aktivi yang menarik yang nak disyer kat sini...

skang ni susah sikit nak wat entry yang menunjuk nunjuk.."kata blog aku, ada aku kisah" tapi tak semudah itu ye adik adik akak akak abang abang sekalian .....kalau tersilap tulis nanti silap silap akan tersentuh jiwa si pembaca yang tak berkaitan langsung ngan entri suka suka tak tentu arah si penulis ....

bila tulis komen  untuk komen pun kenkadang boleh menyebabkan orang tersinggung kalau tak kena gayanya....bukan apa hasil dari bw banyak blogger yang buat entry luahan perasaan pasal kisah kisah yang  bukan semua pembaca suka dengan isi kandungan kisah yang kita tulis tu....atau pun tak suka si penulis secara autonya....

jadi slogan "blog aku, suka hati aku "memang dah takleh pakai lagi skang ....kerana blog kita ni adalah umum dan terbuka kepada semua ...jadi takleh pikir yang blog kita untuk kita sendiri...kalau nak jugak kena buat diari untuk diri sendiri...baru orang lain tak kacau blog kita tu...baru tak sakit hati haku.....(ayat tipu je....)

macam aku ,dah tertera kat atas tu ruangan untuk mengisi kisah hidupku jadi apa pun kisah aku, aku isi je kat sini....tapi kenkadang tu bahasa memang takble blah punya...bahasa pasar chow kit terkeluar jugak..tapi tak pe entry ni saja untuk suka suka disamping untuk mengingatkan diri sendiri saja...tak de kena mengena dengan yang baru nak jengok blog ni atau yang dah lama jadi otai.....hehehe....

beringat sebelum nak publish ayat ayat kita tu walaupun bagi kita ayat tu yang paling skema  bodo kita dah  taip....entry ni pun dah kira boleh menyakitkan hati tapi kalau tak buat salah buat apa nak sakit kennnn....


2 comments:

|| NaFiRaa || said...

kita cuba sedaya upaya untuk tidak sakitkan hati/mata mana2 pihak kan~ tapi kalo ade yang terkecik hati jugak tuh~ x boleh nak buat ape laaa..

mama qistina said...

nafira:betul betul saya ni kalau taip tu melaju jek pas tu publish suka hati....setakat ni takde lagi yang terguris dan mengguris hati ai ni....auwwwwwwww.....