Google
 

16 January 2011

lepas gian



hai korang..pekabar sume...SHARK  hitam tu yang tanya okeh....tak tak  dia tak mampu bersuara sebab aku lebih hitam cun dari dia ..... aku ok je..tapi tengah memikio esok ni cemana sebab bb siter aku nak amik cuti plak ...dahlah minggu lepas nak suh amik anak awal awal pasal nak balik kg..lagipun ni bb siter yang baru ,yang lama tu dah stop katanya nak carik keje lain plak ...loh macam macam  jugak rupanya hal bb siter ni yeh...ingat aku je yang macam macam rupanya dorang lagi banyak hal ....

ok ok ni nak cerita pasal dah gian sangat nak main boling ...lagipun memang dah lama sesangat tak main boling ni .....yelah dah ada anak ingat sonang ke nak kilik anak pegi pusat boling ...jap jap nangis nak tido jap jap nak berdiri ...tapi itu sume telah aku rentasi ...cewahhh....aku on je...lenkali kalau nak pegi main boling kenalah bawak asisstant reramai cam haku ni...baru senang nak main boling ...taim nak main kita gilir gilir pegang anak pas tu bila sampai giliran kita gi baling bola...hahaha...

tak cukup satu frem kita tambah lagi satu...janji anak tak gado gado nangis...kita pun enjoy sakan...tapi aku tetap kewll bila bola terus laju masuk longkang...keh keh keh....nampak sangat tangan kau tu cacat...



T-TORA,G-GENDUT,G-GUGURL (gedik TAKBLE BLA),P-PUTERI



saya ada ramai pembantu pembantu peribadi yang hebat hebat untuk tengok anak saya...(gaya serupa posh beckam bercakap) auwwwww....



masing masing tengah memikirkan skill apa yang paling hebat untuk memecah gelanggang boling ...



weh pakai baju pasar malam je tu..seploh hinggit caye tak? ....tapi selesa sangat...



yang tak pakai kasut tu paklang lah sebab tangan dia sakit ...jadi dia tak nak main pas tu aku soh dia tolong jagakan puteri ..tank u paklang....



yeayyyy saya juara ....tipu je...padahal kecundang sebab asyiklah ke longkang je bola aku ...ngeh ngeh..



owhhh kenkonon buat muka tewas tapi dialah yang paling tinggi markah...tak puas hati ni...lenkali nak masuk sendiri longkang tulah...



kat Central Square Sg Petani ....

lepas sudah aku punya gian, haha...korang takde nak gian apa apa ke...ngidam aje kot..hahaha....jangan ngidam bola boling udah....





8 comments:

cik puan akish said...

wahhh mommy sakan..

tape nnti tgu qies beso...lawan mommy yah..

=D

mama qistina said...

cik puan aqish:haha...mesti punye..dia skang pun dah pandai lawan tau...siap merajuk lagi..bila majuk nangis tunduk muka...

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

salam,tengah train anak main boling ker?

mamaqari said...

seronoknyer main bowling...mmg lepas gian btl mama qistina nih=)

mama qistina said...

Be Simple Beb:haha...takmo lah jadi pemain boling ...nanti tangan jadi cam lelaki ,keras jek..

mama qistina said...

mamaqari:tulah agaknya ada lam dua tiga taun tak main tu...memang lama dah sampai dah hilang skill sume..

|| NaFiRaa || said...

wahhhh.. zura pon dh lama x main bowling.. weken nih hubby ade game bowling tapi x dapat join plak sebab kena gi kursus..haih~

psstt.. zura pon slalu gak cuci langkang kalo main bowling.. kekeeke

mama qistina said...

nafira:hihi awak tu tengah nandung takmo main boling tau...bola ni tak elok untuk orang nandung, berat...tengok aje boleh..

lenkali nak baling sampai lantai terbelah pulak..