Google
 

13 January 2011

rindu saat itu

dahlah  pepagi hujan kat sentul ni..pas tu ekon sejuk bebetol sampai nak putus jari ....bukak folder pulak nampak gambar makan makan satu family ....emmm rindunya saat itu...bukan senang tau nak makan besar cenggini ...sedih sebab aku bukannya selalu dapat balik kampung pas tu kalau balik SP nanti asben mesti rekues ajak balik ganu pulak ...kenapalah ganu ngan kedah ni tak macam kl ngan shah alam ..senang tetiap minggu je boleh lompat sana lompat sini...

lagi kesian ngan mak tok dan tok wan yang baru je nak bermanja dengan cucu dah kena hangkut balik sebab mak nya hanya sekadar jadi kuli orang ...cukup taim kena balik wooo...nanti wa potong lu punya gaji... 












tak yah letak kaption pun dah tau nak cerita apa... jadi pepandailah nak reka ayat sendiri okey...
adik no 2 tak de dalam ini cerita sebab kalut nak berdeting ..tu pun satu ...pjj lah katakan ...auwwww...




6 comments:

LyNn HaMzAh said...

syoknya makan ramai2 mcm nie...

|| NaFiRaa || said...

wew~ makan kepsi~ skrg ngah pantang makan kepsi.. so jamu mata kat sini jek laaa..

hepi jek muka puteri tu.. hehehe

mama qistina said...

lynn hamzah :terima kasih sudi datang sini...seronok kejap je pas tu tunggulag lagi berbulan bulan baru dapat bersama..

mama qistina said...

nafira:ha pantang jangan tak pantang ..jangan terliur udah ye...

HAZWAN17 said...

dah lama tak makan KFC
tibe-tibe cam mengidam lak lepas tengok gambar-gambar kat atas ni

mama qistina said...

hazwan17:alololo ciannya ...pi makan cepat nanti kempunan ...hahahaha...