Google
 

13 January 2011

melaram la sangat

hari ni nak tunjuk yang aku tengah melaram sebelum pegi antar anak pas tu pegi keje...hahah...dasar tak de keje betul...saja pegi lambat sikit pasal sengajalah......



hah mari kita bandingkan bezanya ada flash dengan yang tak de flash ...




tengok yang ada flash hancus terus muka gebu aku pepagi buta...pas tu kantoi plak ngan cermin yang dah berkurun tak basuh ...

da habis cerita ...baibaibai...(nada katun sin chan)

4 comments:

cik puan akish said...

awcchhhh..silau...

hehe...hepi friday momma qistina!!!

mama qistina said...

cik puan akish :amboi kuatnya silau ni ye...
selamat pagi jumaat jugak...bonda akish...

|| NaFiRaa || said...

cantek2~ berbaju kurung di hari jumaat~ sweet jek.. zura belasah pakai seluar jek.. sebab senang nak jalan jauh2..muehehe

mama qistina said...

nafira:alah tu taim senang nak gosok baju ..leh ar pakai baju kurung ..cuba kalau malas..tshirt pun boleh tau...