Google
 

17 January 2011

team motor besar tok chu

hari ahad lepas sambil dok lepak lepak bermalas malas kat umah tetiba asben yang balik dari antar barang bagitau paksu datang kl...ada kat sini...aku tanya dia kat mana...katanya dok kat pertama ....masa tu dah pukul satu tau ..."ntah sempat ke tak ni nak jumpa tok ngan wan chu ni puteri", ....cepat cepat kita siap pas tu kita gi ...kalau ada rezeki leh jumpa meke...




pak su aku datang konvoi dari perak nun ngan team dorang kat sini...ada lapan biji motor semua....saja nak jalan jalan makan angin ye paksu ...adoi mau lenguh pinggang chu dok bonceng kat belakang tu....




masa kami sampai kat pertama dorang dah siap siap nak gerak gi tempat lain dah adalah dalam lima minit sempat jumpa sambil snap gambar sikit sikit...aku ni  siap belaga tangkap gambar laju laju dengan chu ...katanya mira nak letak dalam fb...ececece...



tapi kalau aku yang tangkap mesti lagi banyak post yang cun aku dapat ...kalau bagi kat laki aku ginilah ...kalau boleh nak tangkap gambar sambil menyorok....memang susah tol nak suh dia tangkap gambar tau...tapi sebab aku paksa dia boleh la dapat pat keping ni ha...



dorang nak gi makan sate kajang tau ...nasib aku tak de motor besar kalau ada aku folo je...tapi kalau naik kapcai aku ikut jauh jauh je lah....bukan sebab aku malu naik kapcai tapi tak tertekejor yooo....dorang laju laju...sekali stat enjin je dah hilang sume ...harap harap paksu ngan chu hepi dapat round round ngan member sume....


2 comments:

|| NaFiRaa || said...

wahhhh.. syiokk nye~ siap ade team lagi~

mama qistina said...

nafira:memang paksu saya minat sangat dengan bab bab motor ni pun dia ada kedai motor besar gak...leh ar nak beli motor...