Google
 

26 December 2010

macam dok kat kampung melaka plak


 TERATAK MASRI ...kalau nak kawin leh datang tengok kat sini... mintak maaf ye tuan umah ari tu pergi tuan umah takde jadik minta kebenaran dengan ayah tuan umah untuk amik gambar....



macam umah orang melaka..memang cantik sangat deko deko kat sini...ada taman kecik ..


sekarang ni kalau taim cuti, asben aku selalu dapat job ...ini part time job saja...terutamanya orang yang nak pakai lori ..nak pindah, nak angkat barang cam pelamin ...katering ..jadi kalau aku tak sibuk dan baby pun sihat aku selalu ikut dia gi wat keje...nak nak pulak hujung hujung tahun membizi jelah asben aku....aku pulak sebagai perancang perjalanan ...terutamanya bila ada jadual bertindih ....gitu....


tumpang duduk kat tandu ni...

siok ooo ikut asben aku gi wat keje...leh gi tempat tempat yang aku tak pernah pergi ...leh kenai ngan pak pak andam yang sentiasa kelassss gitu......kalau gi antar makanan katering plak dapat lauk free ...balik umah takyah masak...sonang kan...kalau orang pindah umah leh dapat barang percuma yang orang takmo lagi....tapi mestilah barang baik...takkan nak bagi aku barang rosak......lagi jimat....
dorang ni sangat pro kalau wat keje ...walaupun dorang selalu kontek ngan orang orang vip/vvip tapi dorang tetap low profile jadi tak seganlah nak keje ngan dorang ni.....




tak macam setengah orang yang bila kat depan kita wahhh..manisnya bahasa bila kat belakang kita seciput pun mesti nak mengata gak...nak nak pulak kalau ko salah letak caption kat entry ...memang dia takkan kata depan depan cuba ko tengok entry dia plak...boleh terselit kisah orang lain kat entry dia ...wattttttttttt???? 



okeh itulah serba sikit kisahnya kenapa korang selalu nampak aku asyik jalan sana sini...jadi lepas ni korang takyahlah nak espek aku ni orang kaya lagi banyak duit sangat ...sebab aku gi keje sambil berjalan ...dapat duit pun untuk kehidupan yang cukup cukup makan ....ko mampu ???puas ati cik bedahhhhhhhh.........



alolo kesian anak mak tersepit...tuan teratak ni aku tak kenal sangat ...pegi sini sebab hantar kerusi orang kawin ...tapi mak ngan pak andam ni memang terbaiklah kalau bab bab bersolek ni...ni yang nak pegi kelas menconteng menyolek ni....very verangannnnn........

No comments: