Google
 

15 December 2010

selamat hari jadi untuk tiga lelaki ini



bulan ni merupakan bulan yang best sekali untuk aku sebabnya ...tiga lelaki yang amat aku sayangi menyambut hari ulang tahun mereka bersama ...jangan pikir yang bukan bukan ye...namo namo...lelaki yang aku maksudkan disini ialah adik,abah,dan suami aku ....tarikh pun selang sehari je...

dan 15/12 adalah hari jadi suami yang tersayang ....aku memang tak bagi hadiah pun untuk dia...bajet pun ciput jadi takyahlah nak berbelanja untuk satu hari tu je....bagi aku hari hari pun aku sentiasa mengingati mereka tanpa hilang ingatan....cukuplah sekadar ucapan sms dengan ayat yang indah indah dah cukup untuk menggembirakan hati mereka .....itu bagi akulah....

untuk abah di sungai petani,kedah ...tunggguuuuuuuuuuuuuu nanti along balik ye.....kita celebrate kat sana ye....untuk mamat @rahmat pulak nanti aku jengok ko kat shah alam nun....bila tatau....dan untuk abang padil yang tersayang ....mama dengan bee ucapkan selamat hari jadi ,semoga hidup mu lebih diberkati dan harap dapat job lebih banyak untuk kita sekeluarga.....boleh ke gitu???

No comments: