Google
 

28 December 2010

mana tempat shopping yang best dan murah

perempuan.... perempuan ....kalau tak cakap pasal so-pink shopping tu bukanlah perempuan namanya ye ...abis tu apa...ingat lelaki tak shopping ke...ahhh sudah melalut plak ...saja nak wat survey ngan korang ...mana tempat soping yang paling best dan murah korang suka pergi...yang best dan murah tu pilihan aku....tak tahu korang suka pegi mana untuk soping.....kalau aku pilihan utama aku tentulah kat sini....



NSK SELAYANG ...dahlah bukak doplohpatjam... pas tu sumer pun ada...teringat ari tu susu anak dah habis ...nak pegi supermarket dah tutup kul seploh ...jadi kita terjah nsk  je...dahlah barang murah tak hengat ....hebatkan....
lepas tu suka pergi sini....



TESCO tapi yang puchong punye je...kat situ best ada food court lagi....dan kerana aku selalu dapat kupon yang ada diskaun diskaun tu tapi tak boleh pakai sebab yang diskaun tu sume tak berkenan dihati....

dan yang terkahir sekali ....kesayangan terbaru aku....



GIANT batu caves...nampak sket je belakang laki aku...ni tangkap sendiri sebab teringin nak jadi duta giant yang tak kesampaian ......kat sini best sebab ada food court gak...senang keje aku kan...malas nak masak kita gi giant je...dekat pun dekat...balik bawak perut yang buncit je...dan poket pun kosong sebab dah habis buang kat sini...hahaha...

ha korang, mana satu tempat soping yang korang suka pegi ...meh lah gitau kat aku...nanti leh soping sesama plak.....

4 comments:

|| NaFiRaa || said...

slalunye.. soping barang dapur kat Giant.. beli pempes anak kat tesco dan beli susu anak kat kedai sense(ubat cina)..kat shah alam nih x pasti kat mana ade NSK.. kalo murah, teringin gak nak gi soping sana..

iela said...

nafira:gitulah kalau nak bajet soping kan ...kena tengok barang apa nak beli pas tu kat mana nak beli...tapi nsk tu memang berbaloi habissss...

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Salam iela, BSB selalu beli susu anak kat giant shah alam.Betul cakap Nafira kat shah alam tak ada NSK lerrr.kalau ada nak try gak.

iela said...

Be Simple Beb:cuba cari kat google tengok kat mana yang dekat...tapi yang terbesar sekali kat selayang tu lah ...hehehe memang nasib baik tul kan ada tempat soping murah gitu kat kl ni...