Google
 

17 August 2010

aktiviti masa demam

ni berlaku waktu malam tadi ...tetiba aku teringat nak pakaikan anak aku inai ...kebetulan malam tadi ada pasar malam kat umah ...soh hubby belikan inai dan projek pun bermula hihi....tengah demam pun gigih nak bagi puteri pakai inai....


nampak comel sangat bila dah siap...


si puteri tu pun elok je diam bila taim aku pakaikan inai tuhh ....aku pun tumpang sekaki jugak....

p/s:yang pegang jari puteri tu tangan babah dia ye.... bukan tangan aku tau.....

2 comments:

Gen Fujita said...

comel, kecik2 dah pandai pakai inai yea

Mama Qistina said...

Gen Fujita: tu baru kecik belum besar lagi nanti mak dia ni jadikan dia bahan rujukan lain plak....