Google
 

25 August 2010

aku kaya wehhh...

wahh..tajuk tu tak nak kalah ye si iela ni....nak jugak kaya...yelah aku kan miskin setakat cakap kaya tu pun dah cukup dah....okeh nak bagitau kenapa aku kaya....

teng...teng...teng....



disebabkan ini la....sampul duit raya yang rupanya sebijik macam duit betul padahal pelesu sajo....hahaha jangan marah ye...aku kaya ngan sampul duit raya je.....hasil ni digrab sewaktu aku jenjalan kat Jalan Tar ari tuh....asben aku ternampak mendalah ni ...jadik dia pun berminat sebab rupa sampul ni macam duit betul....ni kalau bagi kat bebudak ni mesti dorang syok tak hengat ...sebab ingat tu duit betul padahal isi kat dalam tu ciput jerr....


aku ambik dua jenis nih....tapi yang merah tu cantik sikit ....ada gak duit seratus...tapi tak real sangat...sepeket 1.50 sajo......ada sesape yang dah siapkan duit raya?....dah pecahkah not RM anda.....aku dahhhh....awalkan ....takut nanti bila dah sibuk carik baju raya ...segala persiapan raya ,takde pulak duit raya untuk bebudak.....kesian dorang....lagipun bajet aku ciput jerr...so bagi pun ala kadar je.....ala untuk bebudak...biar dorang rasa seronok beraya macam kita waktu kecik dulu........lagipun anak sedara belah asben ramai oooo....



ni rupa sebenar sampul duit raya tuhh.....tapi kalau aku dapat duit yang banyak cenggitu haruslah aku shopping sakan di hari raya ni....hehehe....

4 comments:

|| NaFiRaa || said...

hhehehe... terasa kaya jek bila tgk sampul duit raya tuh~

Mia Farrows said...

ahaha wat suspen je..

hee

Mama Qistina said...

nafira:kan...kan...kaya kan...berangan je lebey...

Mama Qistina said...

Mia Farrows : hik,hik,terkezut kerr....