Google
 

02 August 2010

award ke-2

award ni datangnya dari mummyar yang aku kenal dari blog jugak...untuk mummy thanks ye sebab sudi nak bagi award ni untuk saya ......semoga persahabatan yang dijalin melalui blog akan kekal dan berpanjangan.....

(the bestest blog until ever ever the bestest blog greatest award blog .....)

dan syarat telahpun ditetapkan untuk aku sebelum layak memegang tis award hehe....
syarat -syaratnya ialah:
1.anda mesti memberi pujian pada pemberi tis award.
ok...untuk yang memberi ni, gelaran dia kat blog mummyar....aku rasa dia sorang yang sporting sebab dia bley layan orang yang tak centre macam aku nih....n dia punya entri pun quite nice sebab takde citer pasal orang lain....aii loikeee ...

2.sila beri tis award pada blogger yang lain ye .....
ok...list ni kalau nak disenaraikan kat sini ramai gak ....nanti saya singgah kat blog dorang saya suruh dorang ambik......

3.bagaimana anda digelar blog yang best dan great....
ah...best dan great ke blog aii.....mungkin sebab kecanggihan yang ada kat blog kot....apa yang ada ye...sume orang pun ada...ntahlah mungkin di mata mereka blog aii special...dan mungkin ada yang menyakitkan mata ...fedulik pada yang sakit tuuuu....

No comments: