Google
 

13 August 2010

nak makan apa pun tak tahu...

kalau nengok tajuk tuh macam dah tak tahu sangat ye nak makan apa....ari tuh aku meroyan sangat kata tak leh makan kat umah la..tak sempat la ...laki takde kat umah la...padahal dah tiga ari berturut-turut aku ikut dia pegi param...dasar pemalas kan..

.yelah nak balik umah masak dah sah-sah laki aku makan kat luar punya siap boleh melepak lagi kat luar tu sambil tunggu orang turunkan khemah ...baik aku tumpang sekaki .....hehe 

sekurang -kurangnya aku pun boleh cuci mata tengok apa yang ada kat pasar ramadhan shah alam nih....nanti senang aku upload picsa yerr...korang pun tahulahkan takkan lah aku nak bergambar bagai taim orang tengah sesak cari makan tuhhh.....tak pasal-pasal gambar kemana..... aku kemana plak kang.....

hah korang plak menu apa ari nih....aku rasa macam nak makan ....


 mee udang....tengok laaa udang dia tuhh seketoi-seketoi boleh nampak ...memang meleleh air liur sampai ke lutut ......



pas tu .....ni ha ikan bakar ....aku kalau makan ikan bakar mesti nak ikan keli bakar punya.....emmm dapnyaa...



dan yang ni feberet sejak kecik-kecik lagi....kalau masa kecik dulu siap berebut nak makan menda ni....tapi setakat sekeping tu cukup kot ....takkan lah tamak sangat sampai sangat nak makan berbaris-berbaris tuhhh....



*gambar macam biasalah dari google*

No comments: