Google
 

30 August 2010

MERDEKA!!!


kepada seluruh rakyat malaysia....tak kira bangsa...agama....kaum....yang penting kamu adalah manusia yee...
aku nak ucapkan selamat menyambut hari kemerdekaan yang ke 53 tahun ini....

huhh semangat tul aku ...jangan tak tahu bendera kat umah aku tetiap hari pun terpacak je...tak pernah buang pun sejak pasang...pasang bila pun tak ingat dah....kat keta tu kojap ado kojap takdo...hehe....

korang dah pasang ke belum bendera nihh...pasang jangan tak pasang yee....

MERDEKA!MERDEKA!MERDEKA! SAMBIL SAMBUT RAMADAHAN YANG KE 21 ESOK....

10 comments:

EiJa ZaQuaN said...

selamat menyambut kemerdekaan ke 53! eija dok umah jerk kot..huhu

mama qistina said...

eija zaquan:thanks ieja

|| NaFiRaa || said...

MERDEKA!! selamat bercuti jugak~

mama qistina said...

nafira:cuti sambil posa...best gak kan...pagi membuta ...bangun tengahhari..petang kuar cari menu berbuka je...hehehe

MUMMYAR said...

wah caya la iela....bendera mmg sentiasa ada kat umah x kira merdeka atau pun tidak...semangat camni la yg bagus.....ada org tu kadang2 bila nak sambut merdeka pun x hingat....hehhe....x guna jadi rakyat malaysia....

abah_izz said...

selamat Bercuti & Menghayati erti KEMERDEKAAN...

mama qistina said...

mummyar:yelah mummyar bila dah tergantung bendera tu kat umah dah terlupa pulak nak buka pas tu dok atas bumbung camne nak ingat ...last-last biar je terus kat situ hehe....

mama qistina said...

abah_izz:dah lama tak dengar kabar yer...seronok bercuti time posa ni kan...

maisyah said...

salam..mama qistina..selamat Hari kemerdekaan walau pun da lalu eh..tapi kita sebagai ibu sangat2 penting untuk mengingati tarikh bersejarah ni kan..ya la mendidik anak keja kita agar mereka jadi org berguna kelak..Amin..

mama qistina said...

betul tu maisyah...dari kita lah semunya bermula..