Google
 

09 August 2010

sayu...sedih....sebak.....

sebenarnya aku dapat blog ni dari hasil bw semalam....tengah dok sibuk bw tetiba masuk kat satu blog ni ....aku pun macam biasa jengok-jengok...pas tu baca sikit-sikit dan tak sangka pulak yang kisah si kecil Alanna telah membuat aku menangis di pagi hari......sedih bila terbaca tentang kisah anak kecil ni...moga-moga si kecil ini aman dan tenang berada di syurga.......Al-Fatihah......

4 comments:

Eye_nee said...

Mmmg sebak bila berkunjung ke Bloq tu...tumpah jer airmata tanpa sedar....Semoga Mummy Dan daddy Alanna tabah.....

Mama Qistina said...

tak sanggup nak tempuhi dugaan begitu berat.....huhu.....

MamaYatie said...

huk huk..sungguh sedih..tak sempat tinggal komen kat sana, terus rabak...padahal br baca 2 n3 terakhir

Mama Qistina said...

mama yatie :tulah sedihkan ....lagi-lagi nak raya ni kesian keluarga mereka....beraya tanpa insan tersayang....