Google
 

21 August 2010

tak ada story



buat masa ni...alhamdulillah puteri dah sembuh dari demam ....cuma tinggal batuk je sikit....tipa kali lepas bagi makan ubat aku tak lupa untuk terapkan dia dan tepuk-tepuk sekitar belakang dia untuk cairkan kahak dia ...yelah dia kan budak kecik mana reti nak buang kahak....tul tak....

malam tadi keluar pergi NSK untuk cari lauk pauk buat stok seminggu....balik umah kemas barang siang ikan sumer.... siap!!...simpan dalam peti je...dah penat terus tidur dan tak tersedar pulak taim sahur .....bangun jugak sebenarnya tapi tak sempat nak makan ....kejutkan laki aku ajak dia minum.....sempatlah tu kan....bagi aku yang penting adalah AIR.... yang lain tu takde takpe lagi tapi kalau tak dapat air .....harus aku jadi duyung dugong yang tersadai kat tepi pantai tuh....

ok ahkak-ahkak adik adik n abang abang sekalian menu apa korang ari nih.....ada yang tak posa ke ari nih......apapun selamat menjalankan ibadah puasa ya.....

2 comments:

Gen Fujita said...

dua tiga hari ni beberapa blog entry lain yg saya baca banyak cerita pasal anak sakit atau demam, tgh musim agaknya, so just take care lah.

iela said...

gen fujita: yelah gen...bila demam melarat kat semua yang dekat dengan kita...