Google
 

14 August 2010

demam pula...



 owhhh ,tak larat nih....sakit badan ....sakit tekak dan selsema ...setelah beberapa lama aku tak demam dalam dua hari nih tersangkut pulak ....mmmm ,mungkin sebab cuaca yang tak menentu kot...tapi jangan risau ...aku gigih lagi kalau setakat nak meronda-ronda carik menu untuk berbuka nanti...

apa ..orang demam takleh posa??? aku posa tau....walaupun tak larat nak bangun tapi untuk suami tersayang aku bangun jugak masak sahur....haa menu sahur aku tentulah yang paling simple dan sempoi dua minit dah siap .....tadaaaaa.... telur masak kicap....memang ini je mampu aku sediakan waktu sahur tadi ....aku....makan jugak sikit nanti takda tenaga ....lagi sakit.....



opss ni bukan gambar telur yang aii masak...ni google punye...

dah lama aku tak cerita perkembangan terbaru si puteri ....dia skang nih dah pandai dah .....disebabkan maknya ni slalu sangat bawak dia berjalan ..dia pun naik syok sama....kalau taim dukung dia tu dah takleh nak baringkan dia ...mesti nak menegak je...kalau naik keta tu mesti nak tengok depan ...takpun tepi tingkap....lagi satu kalau nangis dah takleh slow-slow....mesti nak jerit-jerit....hadoiiiii aku ingat sakit apa..... rupanya.....lapar...ha... gitu ye contohnya.....(coz dia skang pun dah kuat minum gak).



No comments: