Google
 

23 August 2010

award dari azura


 ha cantik takkk? (ikut macam eric yer)....award ni datang dari si cantik azura ....award ni adalah untuk menghargai blogger yang selalu di hati azura dan suka komen beliau....ha betul ke azura....ke aku main hentam je....hehe... patut di paskan kepada lima blogger yang lain dan mereka ialah....

6 comments:

Azura Ani Salaim said...

Hahahaha, ada2 jak sis ni, thanks ya sis.... :)

Gen Fujita said...

errr saya sebenarnya blur pasal award2 ni, tak tau nak buat apa. tapi apa pun terima kasih banyak. :)

Mama Qistina said...

azura ani salaim:mestilah kena promote sikit...takde apa pun gurau jer....

Mama Qistina said...

Gen Fujita:cenggini ...amik award tampal kat ruangan yang mana gen suka...senang je....terima kasih ye sebab amik award..

EiJa ZaQuaN said...

sweetmama kena tag.. insyaallah..nnti eija wat ye..nak balik berbuka puasa dh ni..hehehe..TQ

Mama Qistina said...

Eija:terima kasih ye amik award....pegilah bukak posa tu dulu....