Google
 

24 August 2010

survey baju raya

nama pun survey je kan jadi takdelah beria sangat aku membeli belah...kalau tak survey nanti aku tak tahu apakah pesen terkini yang terlatest sekali dipasaran ...tul tak...dan yang penting harga baju tu sendiri.....aku tak kisah pakai baju pasar malam pun janji aku sooka....tempat yang dituju adalah jalan tar, ada sesapa taktau kat mana tempat nih...huiiiiih...tipulah kalau tak tau.... JALAN TUNKU ABDUL RAHMAN....tau?lepas kami selesai mengerjakan bazar ramadhan kami terus gerak ke jalan tar sebab ingat nanti mesti ramai orang ...tapi rupa-rupanya takdelah ramai nau pun ...

bolehlah kalau setakat nak belek-belek baju tu...mungkin taim ni ramai yang tak kisah pasal baju raya lagi kot..yela baru dua minggu posa kan ...awal lagi ....kalau aku sendiri pun suka tunggu taim nak habis posa baru gi carik baju ....ala kalau tak da baju raya nanti camner....resaikel je baju tahun lepas ....bole?


ada dua bungkusan kat situ....yang merah tu nasi kerabu ...untuk aku ngan asben...yang kecik tu ada kuih akok...kami berbuka kat dalam van sementara nak tunggu kedai tutup....buka pintu belakang van pas tu bersilalah kami macam dok kat umah sendirik....


ni dah sampai kat Jalan TAR kul 9.30 malam ...tengok jalan dia lengang je kan ...tunggu lah lagi seminggu korang tengok boleh ke tak nak jalan kat sini macam ni .....


apatah lagi nak bergambar bagai...huhu...jem oooo...silap silap aku tak datang sini lagi dah ....dengan anak kecik dengan nak belek baju sana- sini....cuba bagitau ada ke cara nak shopping dengan aman taim nak raya nanti....masa survey tu ada jugak yang berkenan di hati ....tapi mesti nak survey lagilah kat tempat lain kot-kot ada yang lagi cunggg dari kat situ....hehe aku kan jenis tamak haloba .....mesti nak yang berkenan di hati baru boleh dok diam .....kalau tak .....selagi tula tak reti nak dok diam......


p/s:nasiblah aku dapat asben yang amat penyabar nih.....kalau tak mesti dia yang pegi belikan aku baju raya...sebab tak nak pening-pening kepala ....suka ke ,tak suka ke ,ha pakailah ko baju tu....




2 comments:

zalizalu said...

lama tak makan akok.. ni rasa nak balik kampung nie T_T

Mama Qistina said...

zalizalu:sedihnya bila ingat kat kampung kan...kat kampung senang nak dapat apa yang kita suka....