Google
 

05 August 2010

tinggal kenangan


apa sebenarnya tuh? hehe....aku ingatkan kedai-kedai makan kat sini akan berpanjangan ....rupanya dah tammat pun perkhidmatannya.....dulu tapak yang dah roboh ni merupakan gerai makan dimana tempat ni pot aku ngan asben aku lepak ....kadang-kadang kengkawan pun datang sini gak.......

ohh waktu dulu -dulu kami tak lepak kat restoran ...stabak....kat taman-taman atau tasik tasik....kami lepak sini je....lagi plak kalau aku lapar waktu tengahari ,tempat ni jelah yang aku dok tuju....kisahnya bermula dimana ...aku waktu tu kerja kat satu kedai ni .....masa aku dok lalu lalang kat kedai makcik ni....tetiba terasa macam ada yang dok peratikan aku ...rupa-rupanya si mamat(bukan nama sebenar) tengah dok skodeng aku...dan disebabkan naluri kelelakian yang kuat jadi si mamat ni datang jumpa aku ....bagitau dia nak kenal ngan aku .....dari hari ke hari selepas berkenalan aku pun jadi syok nak kawan ngan si mamat tadi.....dan kami pun kekal sehingga kini.....

simamat tu laki aku skarang lah......cukup sikit-sikit je ...itu citer macammana aku leh kenal ngan asben aku....dan citer ni berkait dengan kedai yang dah roboh tu.......masa kedai tu dok terpacak tak teringat pulak aku nak bergambar bagai .....bila dan lupus baru tergedik nak amik gambar........tinggal tapak je la......

1 comment:

MUMMYAR said...

dok tengok2 dok pusing2 lappy tapi takleh tau gak kat mana lokasi ni....hehhe...tempat jatuh lagi di kenag apatah lagi tempat bercintun kan..kan....best nya waktu dulu