Google
 

26 July 2010

anak mama dah pandai menjerit

petang semalam masa  ambil anak dari baby sitter....kak ida bagitau aku yang si puteri ni dah pandai agah sampai kuar suara dia......memang pun, kalau kat umah tu dah boleh dengar dah suara dia yang nyaring tu....lagi plak bila orang takdak depan mata dia.....bertambahlah kuatnya suaranya tuh.....bila kita bersembang ngan dia tu amboiii....kemain lagi dia ....orang cakap sepatah dia berpatah-patah.....tu belum pandai bercakap dah menegur sana sini bila dah mula bercakap tak tahulah.....jangan jadi macam mak hang ni sudah becok, tapi tengok tempatlah.....tapi kalau orang lain becok dari kita .....kita yang terdiam pulak....haha......buat masa ni itu jela perkembangan si puteri .....bila nak meniarap pun tak tahu lah ,angkat badan bukan main lagi kuat tapi nak pusing badan tu macam teragak-agak .....gayat kot.....ehh baby pun gayat ke...........

2 comments:

nza said...

Salam,
Sronokkn dpt baby..mmg xsabar nk tgk prkmbangan anak...moga puteri cpt membesar..

Mama Qistina said...

emm nasib sorang ni je.....penatnya macam dapat kembar pat hehe....