Google
 

13 July 2010

tak ada story

kalau tak ada story pun nak buat entri gak?????? emmmmm biasalah tu kalau dah nama pun hari bekerja,kalau siang sibuk kat opis ngan keje.... bila time lunch sibuk nak makan lak....bila time balik sibuk ngan anak ,nak siap makan malam ,pas tu nak pam susu ,nak tidokan anak ,nak tengok t.v pun bila citer dah tiba di penghujung jalan je..... yang didepan sumer aku memang tak sempat nak layan ......tapi bukanlah setiap ari aku akan sibuk cenggitu kalau aku siapkan sumer tu cepat -cepat dapatlah aku melangok depan t.v kalau sibuk kehulu ke hilir alamatnya tunggu siaran ulanganlah.....itu baru rutin dimalam hari belum lagi rutin di siang ari kalau aku tengah offday hambik kau lencunlah baju aku ngan air debu lantai yang aku mop,habuk dari ujung rambut sampai ke celah kuku, apa yang tak ada....... muka tah hapa tah cam buat keje kat sawah lak.....orang yang keje kat sawah tu pun lagi cung dari haku ni....... umah aku ni tetiap minggu mesti kena sapu ,kena mop lantai kalau tak habuk bermaharajalela la jawabnya.......tapi untung gak aku nak sapu tetiap minggu dari aku biarkan habuk tu terus bertepek kat celah-celah tingkap umah , kat lantai sumer ha .......cemana........ tapi taklah semalas itu.........

No comments: