Google
 

09 July 2010

budak baru belajar

Haha saya bukan budak tapi budak eh apa bendo nih..... kalau orang tua tak tahu membaca namanya buta hurup tapi saya yang muda ni buta IT ,ha kan jujur gitu .......saya ni baru je dalam dunia berblog ni, orang lain dah memacam citer ada yang dapat anugerah itu, anugerah ini ,tapi saya adalah agak ketinggalan tapi takpe demi nak mengisahkan tentang kehidupan saya sekeluarga untuk kenangan dimasa akan datang saya usahakan juga ........caiyokk,

Ok ini adalah pengalaman saya dimana saya mula mengenal blog sambil terbayangkan lagu titanic keyyyy......kisah bermula dimana masa tu saya baru dapat tahu saya pregnant jadi slalu lah saya google-google tentang orang pegnan ni.... bila makin banyak saya bukak topik banyak pulak blog yang dapat saya lihat dan baca jadi saya pun macam tertariklah ngan stori mori yang dorang sampaikan tu,sampai ada satu blog nih..... bukan satu dah banyak gak yang saya baca  macam dalam senarai bloglist sebelah ni ....yang saya sanggup baca dari masa kisah belum ada anak sampai anak dua dah tapi saya masih tak berani nak link kepada blogger kerana siapalah aku ini.......jadi saya pun mengintai dari kamar sajer hahah...........

Dan saya pun belajarlah cemana nak buat blog godek sana godek sini jadilah apa yang telah anda lihat sekarang ....tapi saya memang suka mencuba jadi saya tetap akan terus usaha untuk mencantikkan blog saya walaupun kebanyakan entri saya tidak bergambar .

Kepada mereka yang sudi untuk memberi nasihat ,silalah.. saya tak akan mensia-siakan nasihat dan teguran anda kerana setiap manusia pasti akan melakukan kesilapan begitu jugalah patik pacal yang heena wahhhh sedeyyyyy gitu..........

No comments: