Google
 

30 July 2010

k.a.m.i

Mood : HEPI!!!!

hai kengkawan ......
ade kawan ke mak kamu ni puteri....ohhh sangatla hepi bila anak aku dah pandai meniarap tanpa ditolong oleh mak paknya.....alkisahnya....aku amik anak macam biasa dan akan letakkan dia kat tilam single yang memang aku letak special untuk dia .......dalam dok ralik nengok tv aku biarkan si puteri ni main sorang sorang ...dengar jela sora dia uh ah ,uh ah....ingatkan dok buat apa rupanya kawan dah menerap kat situ ....terkejut mak tengok ...cepat cepat panggei babah dia soh tengok anak ....

dan kami pun siap sorak lagi bila si puteri tu terhegeh-hegeh nak pusingkan badan dia.....kejap terlentang kejap terterap......maknya la yang paling kuat menjerit ......cepat puteri!cepat!sikit lagi.....yeayyyyy dah pusing ....pandai anak mama..... !!! ahhh gitulah gayanya ....tapi kejap je sebab tengkok dia masih lembik lagi ....bila dia rasa penat je mulalah dia nak nangis....kesian pulak aku tengok gitu ....aku angkat jap ....pas tu letak balik dok ulang yang tu jelah malam tadi.... siokkkk kan tengok perkembangan anak ni......

ni yang buat aku makin risau nak tinggalkan dia sengsorang .....

hai kenkawan saya dah pandai menerap nih.....yehuuuuuu......pas ni saya akan sapu lantai umah mama saya....

 mak aku ni orang nak menerap, dia plak kalut nak bergambo.. ah layan jelah .....

muka sebelum tido pun nak letak gak ....fedulik, ini kan belog aiii .....ada aku kisah hehe.......

2 comments:

Wife Mr.Em ~ Ibu Mr.Aqil said...

Syomelnya dia.... Yg kecik 2 yer bkn yg besor 2.. ;o)

Mama Qistina said...

ishh takkan la saham mama dah jatuh... hehe...