Google
 

30 July 2010

korang boleh ke?

keji gila mama kamu ni puteri mentang-mentang anak dah fofular semuanya nak letak.....fedulik.......

sebenarnya itu adalah permulaan di pagi hari ....puteri ni tangan dia memang dok tak diam, tengok je lah macam kat ataih tu kalau boleh sumer skali nak dia gagau....(pegang ye).dan sumbat dalam mulut dia ....ok citer sebenarnya ialah pasal malam tadi .....aku tunggu asben aku balik sampai dekat magrib pun dia tak balik lagi..... bila dia sampai, dia bagi aku satu bungkusan..... rupa-rupanya dia dah tapaukan lambchop untuk aku ...oooohhhh babah dah kaya ye...tetiba dah kaya ....aku pun dengan tak sedar diri makan la sensorang memang masa ni aku dah kebulur sangat sebab tengahari tadi tak makan.... motip??....,asben aku memang tak suka nak makan benda-benda tu sumer tekak budu la katakan .....aku ada tanya kat dia ...

babah dah makan ke?
dia kata belum ....jap lagi lah.....
aku pun emmmm...... nanti mama goreng ikan kat abang ye....(ni betul tau)

bila aku dah kenyang .....dok la lepak-lepak tengok imam muda ....wahhhh ingat aku tak layan ke imam muda .....tengok sampai habis tau....dan memang tak syak lagi yang si asyraff akan menang ....ok, tu dah pukul berapa dah.....10.30 mlm kau .....anak pulak nak netek...aku layan anak aku dulu biasalah baby kalau netek kan berejam....dan tak pasal-pasal aku tertidor sama....ya ampun ikan goreng aku.... ehhh laki aku .....dah makan ke, gelap je bilik aku..... ke aku dah berada dia alam sorga..... tengok tengok laki aku kat seblah
eh bang dah makan ke belum ?....
dah.....

aku pun macam ishhhh apasal la yang budus sangat sampai aku boleh lupa kat laki sendirik....adakah aku kekenyangan sampai lupa diri....atau aku memang malas nak masak sebab dah kenyang....jangan ingat aku pentingkan diri ....taklah sekeji itu.....aku memang dah masak nasi awal-awal cuma lauk je tak masak lagi jadi dengan harapan nak makan sesama.....rupanya aku dah kelaut dah......sori ye abang....

3 comments:

gundam00 said...

suami phm la tu.....tp jgn la wat lagi cian dia kn masak plak

Mama Qistina said...

suami aii memang baik uuu skali kena pelempang terus melayang - layang....

MUMMYAR said...

hehe...lupa sbb layan imam muda ye...kekkke....seb baik laki ok....tapi bukan nak cakap la kan...rasanya laki2 skrg ni...kebanyakkn nya sume ok2 lagi...hehhe