Google
 

05 July 2010

babah dah balik......

malam tadi dalam pukul 11.00 mlm gitu laki mak dah balik .... aku pun tereksited sangat sampai sanggup tunggu depan pintu umah ......... yelah tunggu laki pun iya..... nak tengok apa yang di shopping pun iya jugak.......setelah dibelek belek barang apa yang hubby aku beli rupanya ......tu dia...... baju si puteri tu comel sungguh ada lam pat pasang gitu macam macam kaler lak tu...... aku memang dah tak sabar nak pakaikan kat si putei nih.... masa hubby aku balik puteri tengah tido ....jadi aku eksyenkan baju tu kat depan dia je lah....untuk aku lak ,t-shirt of kos lah yang ada cop trengganu dapat dua helai..ngan kain batik selai.........yang lain tuh keropok lekor basah yang dah pun di let go kat umah pengasuh sikit..........petai yang dikirim kak ros aka kak ipar aku ..... ha ...... ni cerita masa laki aku sampai malam tadi aku kan tunggu dia depan pintu, aku tengok banyak betul barang yang dibawaknya ....eh laki aku shopping sakan ni... (dalam hati la)beg pertama adalah berisi telur ,bawang dan bahan bahan yang boleh dibuat masak masaklah katakan.... barang kedua adalah seguni beras .... eh takkan laki aku beli beras dari trengganu kot !!!ape murah sangatkah beras kat sana tu.....sampai seguni laki aku bawak balik .....aku pun relax arr.... hubby beli stok untuk umah ni kot... bila sumer barang dah letak kat dapur hubby pun cakap yang dalam beg merah ngan guni beras tu untuk anak buah dia si salman yang kat ampang tuhhh...... laaaaa patutlah semuanya ada, rupanya stok bekalan untuk anak bujang kak ipar aku tuh ......emmmm tak kisahlah rupanya kak ipar aku yang kirim .....dah siap berkemas sumer barang aku pun godek godek lah gambar yang ada lam kamera laki aku sepanjang dia out station tu..."bukan mak jeles tau tapi mak saje nak tengok laki mak tangkap gambar apa, itu je".........

No comments: