Google
 

11 July 2010

beli baju raya

Oleh kerana hari minggu adalah hari untuk beristirehat tapi aku tak sia-siakan peluang tu ........lepas abis je keje rumah sumer ,aku pun cepat cepatlah bersiap lepas dapat greenlight dari hubby untuk pergi shopping .....hubby cakap nak gi area masjid india tapi aku tak nak sebab kat situ sesak kesian kat puteri,jadi keputusan adalah kami ke SOGO.........masuk je pintu sogo terus aku terkujat sale gila gila rupanya nak nak pulak sale untuk pakaian kanak-kanak dan bayi......emmmmm aku apalagi nak ditunggu ,........menyelit gak arr .....walaupun terpaksa bersesak ngan umat dari seluruh kl nih.........aku sorang jer yang belek baju anak ni.... hubby aku ngan puteri dok tepi tepi sebab stroller tak leh masuklah sempit ....... tapi tak pe ada gak spesis hubby aku kat seblah dia ......aku pun tak amik masa lama sangat kesian dorang kena tunggukan....... ......jadi aku sempat grab dua lai baju gaun untuk si puteri nihh..... satu yang dari disney dan satu lagi dari tenderly......... jadilah buat baju nak pakai raya nanti........aku rasa buat masa nihh baju si puteri dah banyak sangat... pantang aku keluar memana, tempat baju bayi dulu aku tuju ......kalau dulu tempat baju aku skang anak didahulukan ekkkkkk....... nak-nak anak pompuan cam aku nihhhh.....uihhhhhhh menggila aku tengok kain baju dorang yang cumel cumel tuhhhh .....brand apa kerrr, rege berapa ke, aku tak kisah yang penting baju baruuuuuuu.............tu lah bila dah jadi mak ni kan .......sronoknya bila keluar shopping mesti teingat nak beli untuk anak dulu mak paknya kendian je lahhhhhh.........

No comments: